Ieškoti

Iš viso rezultatų:

Kvietimas į paskaitas "Universalus dizainas - lengvai suprantama kalba. Informacijos prieinamumas akliesiems"

Kvietimas į paskaitas "Universalus dizainas - lengvai suprantama kalba. Informacijos...
2022-07-22

Ar kada susimąstėte, ką galėtume padaryti kiekvienas, kad sukurtume visiems patogią, draugišką ir prieinamą aplinką? Ar žinojote, kad universalaus dizaino esmė – dėmesys žmogui? Ar girdėjote, kad tekstai gali būti parašyti lengvai suprantama kalba?

Maloniai kviečiame dalyvauti paskaitose

ŽENK PIRMĄ ŽINGSNĮ, ATEIK IR SUŽINOK!

ATEIK IR PRAPLĖSK SAVO IR MŪSŲ PASAULĮ!

Paskaitų laikas

2022 m. rugsėjo 8 d., ketvirtadienį, 16 val. MO muziejaus Kino salėje ( Pylimo g. 17, Vilnius) architekto, Vilniaus dailės akademijos prof. M. Šaliamoro paskaita „Universalus dizainas – pagarba žmogui“.

Daugiau informacijos

2022 m.  rugsėjo 22 d., ketvirtadienį, 16 val. nacionalinėje M. Mažvydo bibliotekoje, atrijuje prie vitražo, 3 aukšte (Gedimino pr. 51, Vilnius) paskaitos apie lengvai suprantamos kalbos ypatumus ir informacijos prieinamumą akliesiems:

Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjungos atstovas Vilmantas Balčikonis atskleis „Kaip skaito neregiai ir ką padaryti, kad informacija jiems būtų pasiekiama?“, Ramunė Balčikonienė skaitys paskaitą „Sprendimas – geresnis kontrastas“. Programos „Kurk Lietuvai“ atstovės Gabrielė Marija Baltrušytė ir Agnė Župerkaitė skaitys paskaitą „Lengvai suprantama kalba – kelias į įtraukią Lietuvą“.

Daugiau informacijos

Moderatorė -  Lietuvos negalios organizacijų forumo komunikacijos projektų vadovė Simona Aginskaitė.

Paskaitos nemokamos. Jos vyks gyvai aukščiau nurodytose vietose. Jei neturite galimybės atvykti, stebėkite tiesioginę transliaciją.  Vertimas į lietuvių gestų kalbą.  

Į paskaitas Prašome registruotis čia

Paskaitų metu bus unikali galimybė susipažinti su lietuvių autorių (dailininkų, iliustratorių, animatorių) 2022 m. rugpjūčio 25 d. kūrybinėse dirbtuvėse sukurtomis iliustracijomis pagal lengvai suprantamos kalbos tekstus.

Informacija atnaujinta 2022-07-22 15:36