PATVIRTINTA
Palangos miesto savivaldybės administracijos
direktoriaus 2017 m. spalio 31 d. įsakymo
Nr. A1-1479
1 punktu
PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
BUHALTERIJOS
BUHALTERIO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Palangos miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Buhalterijos buhalteris yra specialistų pagrindinės grupės (kodas 2) verslo ir administravimo specialistų pagrindinio pogrupio (kodas 24) finansų specialistų grupės (kodas 241) buhalterių pogrupio (kodas 2411) buhalteris (kodas 241103).
2. Pareigybės lygis – A2.
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
3.1. turėti socialinių mokslų studijų srities ekonomikos krypties ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu su įgyta ekonomisto arba finansininko, arba buhalterio profesine kvalifikacija;
3.2. turėti trejų metų ekonomisto arba finansininko, arba buhalterio darbo stažą;
3.3. išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros, Biudžetinių įstaigų, Buhalterinės apskaitos pagrindų, Investicijų, Rinkliavų, Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų, Vietos savivaldos įstatymus, Biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos organizavimo, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą, darbo ir paslaugų apmokėjimą, turto apskaitą, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentą ir sprendimus, Savivaldybės mero potvarkius, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, vidaus tvarką reglamentuojančius dokumentus, šį pareigybės aprašymą;
3.4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet Explorer, Microsoft Outlook programomis.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
4.1. planuoja, apskaito ir analizuoja socialinės paramos mokiniams lėšas:
4.1.1. rengia socialinės paramos mokiniams lėšų planavimo, paskirstymo, esant būtinumui, perskirstymo mokykloms dokumentus;
4.1.2. tikrina mokyklų pateiktų paraiškų lėšoms gauti teisingumą;
4.1.3. kontroliuoja ir užtikrina, kad lėšos socialinei paramai mokiniams švietimo įstaigoms būtų pervedamos, neviršijant joms patvirtintų asignavimų;
4.1.4. tikrina švietimo įstaigų teikiamų ataskaitų teisingumą, nustatęs neatitikimus ar klaidas, grąžina ataskaitą jos teikėjui nustatytoms klaidoms ištaisyti (kopiją pasiliekant Buhalterijoje);
4.1.5. renka, kaupia duomenis apie mokiniams skirtą socialinę paramą, vykdo socialinės paramos mokiniams duomenų analizę;
4.1.6. prireikus rengia dokumentus dėl papildomų lėšų socialinei paramai mokiniams gavimo;
4.1.7. tvarko lėšų, skirtų socialinei paramai mokiniams, buhalterinę apskaitą, nustatytais terminais rengia ataskaitas;
4.2. planuoja, apskaito ir analizuoja socialinių paslaugų finansavimą:
4.2.1. vertina ir nustato ekonomiškai pagrįstą lėšų poreikį socialinėms paslaugoms finansuoti, rengiant metines ar perspektyvines socialines programas;
4.2.2. apskaičiuoja papildomai reikalingas ar numatomas nepanaudoti einamaisiais metais socialinėms paslaugoms lėšas, rengia dokumentus lėšoms gauti ar joms perskirstyti;
4.2.3. tvarko socialinių paslaugų finansavimo apskaitą, teisingai ir laiku parengia dokumentus lėšoms pervesti, nustatytais terminais rengia ataskaitas;
4.2.4. renka, kaupia duomenis apie socialinių paslaugų finansavimą, vykdo duomenų analizę;
4.3. Savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytais atvejais skaičiuoja, išmoka darbo užmokestį darbuotojams, apskaičiuoja ir nustatytu laiku perveda fizinių asmenų pajamų mokestį ir valstybinio socialinio draudimo įnašus;
4.4. tvarko socialinių projektų, socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje projektų buhalterinę apskaitą:
4.4.1. tikrina projektus vykdančių įstaigų ir organizacijų pateiktų paraiškų lėšoms gauti teisingumą;
4.4.2. kontroliuoja ir užtikrina, kad lėšos projektams vykdyti būtų pervedamos laikantis sutartyse nustatytų sąlygų, neviršijant jiems vykdyti patvirtintų asignavimų;
4.4.3. kontroliuoja teisingą lėšų panaudojimą ir finansinių ataskaitų sudarymą;
4.5. suveda, koreguoja, tikslina Savivaldybės administracijos metinius finansinius duomenis į Finansų ministerijos viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinę (VSAKIS) sistemą;
4.6. rengia (dalyvauja rengiant) dokumentus iš biudžeto išlaikomų socialinių paslaugų įstaigų išlaikymo išlaidų normų, etatų normatyvų, paslaugų kainų nustatymo klausimais;
4.7. rengia vykdomų funkcijų išlaidų sąmatų projektus ir sąmatas, kitus dokumentus pagal savo kompetenciją;
4.8. tvarko savo veiklos dokumentus, tinkamai juos saugo, nustatytais terminais perduoda bylas į archyvą;
4.9. dalyvauja Savivaldybės institucijų ir pareigūnų sudarytų komisijų darbe;
4.10. bendradarbiauja ir keičiasi informacija, kurios reikia kitiems Buhalterijos ir Savivaldybės administracijos tarnautojams;
4.11. Savivaldybės administracijos direktoriui pavedus atlieka kitų Buhalterijos darbuotojų funkcijas jų atostogų, komandiruočių, nedarbingumo laikotarpiais;
4.12. pagal savo kompetenciją vykdo Savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus;
4.13. vykdo kitus su Buhalterijos funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Buhalterijos vedėjo pavedimus.
_________