5.1. Savivaldybės dokumentų ir jų apskaitos tvarkymas.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Savivaldybės institucijų ir Administracijos aprūpinimas dokumentų valdymo paslaugomis ir priemonėmis.
IV SKYRIUS FUNKCIJOS
7. Administruoja dokumentus arba prireikus koordinuoja dokumentų administravimą.
8. Apdoroja su dokumentų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su dokumentų valdymu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Į apskaitą įtraukia bylas arba prireikus koordinuoja bylų apskaitą.
10. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
11. Organizuoja archyvinių dokumentų saugojimą ir naudojimą arba prireikus koordinuoja archyvinių dokumentų saugojimo ir naudojimo organizavimą.
12. Organizuoja dokumentų vertės ekspertizę arba prireikus koordinuoja dokumentų vertės ekspertizės organizavimą.
13. Prižiūri teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymą arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo nuostatų vykdymo priežiūrą.
14. Rengia dokumentacijos planą ir registrų sąrašą arba prireikus koordinuoja dokumentacijos planų ir registrų sąrašų rengimą.
15. Rengia ir teikia informaciją su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su dokumentų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su dokumentų valdymu susijusiais klausimais.
17. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl dokumentų valdymo veiklų vykdymo rengimą.
18. Ruošia ir perduoda dokumentus valstybės archyvui arba prireikus koordinuoja dokumentų valstybės archyvui ruošimą ir perdavimą.
19. Analizuoja ir vertina tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja tiekėjų pateiktų viešųjų pirkimų dokumentų analizę ir vertinimą.
20. Apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su viešaisiais pirkimais susijusios informacijos apdorojimą.
21. Planuoja viešuosius pirkimus arba prireikus koordinuoja viešųjų pirkimų planavimą, rengia su jų planavimu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su jų planavimu susijusių dokumentų rengimą.
22. Rengia ir teikia informaciją su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su viešaisiais pirkimais susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
23. Rengia ir teikia pasiūlymus su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais.
24. Rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus arba prireikus koordinuoja konkrečių viešųjų pirkimų dokumentų rengimą.
25. Rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų dokumentų dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo rengimą.
26. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
27. Derina Savivaldybės įstaigų dokumentacijos planus, teikia metodinę pagalbą Administracijos struktūriniams padaliniams tvarkant raštvedybą ir archyvinius dokumentus, administruoja Dokumentų valdymo sistemą „Kontora“.
28. Kontroliuoja asmenų prašymų, pareiškimų, pasiūlymų bei skundų vykdymą, apibendrina jų apskaitos rezultatus ir kiekvieno mėnesio 10 dieną pateikia Administracijos direktoriui arba jo pavaduotojui tarnybinį pranešimą apie praėjusio mėnesio neįvykdytus pavedimus nurodant vykdytojus..
29. Registruoja Savivaldybės mero potvarkius, Administracijos direktoriaus įsakymus, Savivaldybės vardu sudaromas sutartis. Tvarko, formuoja, kaupia registruojamų dokumentų bylas, rašytinius ir žodinius piliečių prašymus bei dokumentų bylas ir perduoda juos nustatytu laiku tinkamai sutvarkytus archyvui pagal administracijos dokumentacijos planą..
30. Pateikia Savivaldybės tarybos reglamento ir Administracijos nuostatų nustatyta tvarka skelbti interneto puslapyje skelbtinus Savivaldybės mero potvarkius ir Administracijos direktoriaus įsakymus veiklos klausimais..
V SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
31. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
31.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
31.2. studijų kryptis – informacijos paslaugos (arba);
31.3. studijų kryptis – komunikacija (arba);
31.4. studijų kryptis – pedagogika;
31.5. studijų kryptis – žurnalistika (arba);
arba:
31.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
31.7. darbo patirties sritis – dokumentų tvarkymo ir apskaitos patirtis;