5.1. Švietimo įstaigų veiklos kokybės stebėsena ir analizė.
6. Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Švietimo įstaigų (neformaliojo vaikų švietimo mokyklų ir vidurinio ugdymo programas vykdančių mokyklų) veiklos priežiūra;
6.2. prašymų, paklausimų ir kitų raštų nagrinėjimas, individualių ir norminių dokumentų projektų rengimas;
6.3. Skyriaus kompetencijai priskirtos veiklos organizavimas ir įgyvendinimas.
IV SKYRIUS FUNKCIJOS
7. Įstaigos vadovo pavedimu atstovauja įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis.
8. Konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
9. Prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus.
10. Užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą.
11. Užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą.
12. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
13. Vykdo švietimo stebėseną.
14. Kuruoja švietimo įstaigų veiklos įsivertinimą.
15. Organizuoja neformaliojo vaikų švietimo įstaigų veiklos išorinį vertinimą, vaikų vasaros poilsio bei kūno kultūros ir sporto rengiamų programų rėmimo ir neformaliojo vaikų švietimo programų (NVŠ) konkursus ir atrankas.
16. Kuruoja vidurinio ugdymo ir profesinio mokymo programų vykdymą, jų įgyvendinimą mokyklose.
17. Prižiūri ir kuruoja Savivaldybėje neformalųjį vaikų švietimą (išskyrus ikimokyklinį ir priešmokyklinį), analizuoja jo poreikį, kuruoja formalųjį suaugusiųjų švietimą.
18. Organizuoja vaikų vasaros poilsio, kūno kultūros ir sporto renginių programų rėmimo ir neformaliojo vaikų švietimo programų konkursus, nagrinėja vaikų ir jaunimo užimtumo klausimus.
19. Organizuoja pedagogų atestaciją, sprendžia klausimus dėl pedagogų persikvalifikavimo.
20. Nagrinėja švietimo teikėjų tinklo, mokyklų steigimo, likvidavimo, reorganizavimo ar pertvarkymo klausimus, prižiūri reorganizuojamų, likviduojamų ar pertvarkomų mokyklų mokymosi sutartyse numatytų įsipareigojimų mokiniams vykdymą.
21. Kuruoja klasių komplektavimo klausimus, prižiūri priimtų sprendimų įgyvendinimą, konsultuoja asmenis savo kompetencijos klausimais.
22. Tvarko Savivaldybės mokyklų švietimo ir mokslo institucijų registro duomenis (ŠMIR), pedagogų registro duomenų bazę (PR), kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių registrą (KTPRR), rengia su duomenų bazėmis susijusias ataskaitas.
23. Prižiūri Palangos senosios gimnazijos, Palangos moksleivių klubo, Palangos sporto centro, Palangos Stasio Vainiūno meno mokyklos veiklą..
V SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
24. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
24.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro ir magistro kvalifikaciniai laipsniai arba baigus vientisąsias studijas įgytas magistro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
24.2. studijų kryptis – pedagogika (arba).
24.3. studijų kryptis – edukologija (arba).
24.4. studijų kryptis – andragogika (arba).
24.5. darbo patirties sritis – pedagoginio darbo patirtis;
24.6. darbo patirtis srityje – ne mažiau kaip 3 metai;
25. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:
25.1. kalba - vokiečių arba anglų arba prancūzų;
25.2. kalbos mokėjimo lygis – B2.
26. Atitikimas kitiems reikalavimams:
26.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, ar suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“;
26.2. valstybinės kalbos mokėjimo lygis turi atitikti pirmajai valstybinės kalbos mokėjimo kategorijai keliamus reikalavimus;
26.3. gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis;
26.4. turėti ne mažesnę kaip 3 metų švietimo organizavimo ir (ar) priežiūros patirtį, įgytą viešojo administravimo institucijoje, arba 3 metų vadovaujamo darbo patirtį pareigybėje, kurią einant atliekamas darbas yra laikomas pedagoginiu.