Ieškoti

Iš viso rezultatų:

Kineziterapinė mankšta

Data: 2020 m. rugsėjo 25 d. 09:00 - 09:45 Kategorija: Sportas, sveikatinimas
Kineziterapinė mankšta vandenyje ypač tinka tiek pacientams, turintiems sveikatos probelmų, tiek sveikiems žmonėms. Ši kineziterapijos forma ypač naudinga tiems, kurie skundžiasi nugaros skausmu, sergantiems sąnarių ligomis, patyrusiems įvairių traumų ar turintiems antsvorio. Mankštintis vandenyje gali įvairaus amžiaus pacientai – tai naudinga vaikams, suaugusiesiems, nėščiosioms, senjorams.
• Laikas: trečiadieniais ir penktadieniais 9:00 val.
• Treniruotės trukmė: 40-45 min.
• Intensyvumas: žemas
• Dirbantys raumenys: visos raumenų grupės.
• Reikmenys: maudymosi kostiumas, rankšluostis, šlepetės neslystančiu padu, rekomenduojama plaukimo kepuraitė.
Rezultatai:
• mažinamas raumenų tonusas, palengvinami apsunkinti judesiai;
• mažėja skausmas, atpalaiduojami ir sustiprinami raumenys;
• sutvirtinami sąnariai, padidinama judėjimo laisvė;
• palaikoma ir pagerinama koordinacija, pusiausvyra, eisena ar net laikysena;.
• gerinama kraujo ir limfos apytaka;
• normalizuojamas nervų sistemos tonusas.
Kaina: Užsiėmimai papildomai neapmokestinti. Mokama tik už įėjimą į baseiną.
Trenerė: Irina Šlimienė
lt
en ru